Horse :D

Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

Idag har jag :

Idag har jag varit i Mjölby och köpt en bil lr pappa har det haha...

Sen så har jag varit och träffat faster och min älskade kusse Madde :) Hon bara är allt för mig :D Tagit massa biler och filmat och lite sånt även sjungit en massa idag haha Lilla Veronica Maggio lr ska jag säga lilla o.O mena STORA HAHAHA xD.

Jaja ngt tråkigt hände på tåget idag,jag glömmde min favo tröja på tåget WÄÄÄÄ!!!! :(

men jag har ju mer kläder som tur är haha .. Men i morgon ska jag chatta med Madde,ta nya bilder,lägga upp musik och göra en hajpning till min blogg :D Jaja god natt Pözz Pözz älskar er mina små bloggisar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

God morgon gloggen idag ska jag ut  och göra jag vet inte xD ska mest sitta vid datorn x) hihi herrå pözz ...

hej bloggen idag har jag plockat blåbär i skogen och spelat habbo aja herrå är så jävla trött pözz pözZ. ZzzZzzZZzzz......

:(

Det är faktist hemskt det dom hänt i norge hur kan man vara så jävla trög och göra ngt sånt !? jag skulle aldrig gjort det ;(. Just nu spelar jag habbo och är på `` tänd ett ljus för norge´´ . Nu har jag i alla fall tagit kontakt med ägaren på bloggp...

Hej bloggen nu är det så att jag ska till busfabriken skulle nio vilja ha några bilder därifrån när jag är där och äter,leker m.m ? isf skriv en kommentar där det står ja lr nej tack och hej :D ...

Hej

Hejsan jag heter anber och jag älskar djur jag är matildas Bdk det betyder bästa data kompis jag har en blogg som heter www.pandakompisar.bloggplatsen.se   min kusin har ett stort föl som jag älskar här kommer en bild !                ...

Presentation


Hej!
och välkommen till min blogg min blogg handla rom vad jag gör på fritiden och om just hästar, djuren är mitt liv :).Det är bara så :D hihi

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg igentligen? Rösta gärna :)
 Super bra ( 100%)
 Bra (75%)
 Sådär( 50%)
 Nja (20%)
 Dåligt (10%)
 Sämst ( 0%)
 Jag tycker att du ska göra om din blogg
 Jag tycker den rä fin som den är
 Du borde stänga ner bloggen den suger

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Över sättning!!!!

gästboken ( skriv ngt ? :) )


Skapa flashcards