Horse :D

Alla inlägg den 17 juli 2011

Hej mina bloggis vänner! Snälla följ min blogg om du ska göra det och inte vet hur man gör dra ner sida och kolla åt vänster sida så ser du :) herå!!!! missa inte nästa inlägg då handlar det om hästar :DDD

vill du ah en blogg som är bra ? isf följ mina instruktioner!

  1. Gå och ändra ditt lösen
  2. Gå till inställningar och ändra färger på bloggen
  3. lägg in bilder på dig,vänner,djur,kärlek och skriv ngt till varje bild så dina gäster förstår mer
  4. kolla din Statistik på besökare varje dag och föbättra bloggen så får du fler hela tiden.

       5. skriv att alla gäster ska följa din blogg

      herrå :D asså i näst,nästa inlägg har jag planerat att ha ett häst tema xd haha    

      ändrar hela tiden men nu lovar jag asså :P


gå gärna in på min kompis blogg : www.vanessasblogg.bloggplatsen.se 

vi syns nästa gång och då lovar jag att det ska handla om hästar hihi...

Idag har vi många nya saker

1. får ny mobil i morgon

2. får månads peng i morgon

3. vi har en ny  blogg ägare som heter: vanessa :D VÄLKOMMEN VANESSA :D!!!

4. Vi är bra vänner, syskon på habbo

 oj nu hinner jag inte så mkt mer ska vara meh henne på habbo herrå!!! PUSS & KRAM hihi...

fråga 1: Gillar du smink ? svar: Ja.

fråga 2: Gillar du musik ? svar: Ja.

fråga 3: Gillar du ngn ? svar: Inte längre sorry...

fråga 4: Har husdjur? svar: Ja faktist 2 katter och en hamster.

fråga 5: Har du många vänner? svar: knappt :(.

fråga 6: Hur många rum finns det hemma hos dig? svar: öh.. 9 tror jag :D

fråga 7: Tar du hand om ditt/dina husdjur? svar: Så klart !

fråga 8: Har du varit kär? svar: Ja :D

fråga 9: Har du ngt syskon ? svar: Ja en syste roch 2 bröder.

fråga 10: har du pussat en kille ngn gång ? svar: ALDRIG!!!!!

Hej mina blogg läsare! Idag kom jag hem från mormor och morfar jag och syrran fick sova där för mamma var på akuten . Imorgon får vi vårat kolloni sålt och så ska vi köpa nytt :).. aja nu ska jag gå in på habbo haha jag och mitt habbo asså

:DD Mwhahaha......


    Jag :D    Puss till er från mina katter ( alla är syskon men har bara den vita och oranga hemma :D)   Välkommen åter till min blogg :D... Herrå!!!

I nästa inlägg ska jag berätta lite om mig själv och om hästar Mvh trixi// lr matilda som jag heter på riktigt fast skulle vilja hetta Trixi :) HERRÅ NU!!!!!!!!!!

Presentation


Hej!
och välkommen till min blogg min blogg handla rom vad jag gör på fritiden och om just hästar, djuren är mitt liv :).Det är bara så :D hihi

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg igentligen? Rösta gärna :)
 Super bra ( 100%)
 Bra (75%)
 Sådär( 50%)
 Nja (20%)
 Dåligt (10%)
 Sämst ( 0%)
 Jag tycker att du ska göra om din blogg
 Jag tycker den rä fin som den är
 Du borde stänga ner bloggen den suger

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Över sättning!!!!

gästboken ( skriv ngt ? :) )


Ovido - Quiz & Flashcards