Horse :D

Alla inlägg den 20 juli 2011

hej bloggen detu har varit lite jobbigt sen senaste inlägget. För jag försökte hajpa hundra tusen gånger och det gick inte så får fixa det när jag kmr hem för jag är pågymet med mamma just nu... aja herrå pözz pözz

 

Syrran

Syrran som ritar

Valla Gård

Jag :D

ryd x)

syrran tuggar tuggummi

syrran försöker se söt ut :D

syster äter glass,Mums :D

N

Nice !!!!

HAHAHAHA!!!!

Naw.. så söta :D

Harru löss lr o.O

Jag <3

Orkar inte skriva mer så syns efter hajpning (moste ta en paus x) ) Herrå pözz pözz. PS Glöm inte bort att följa blogg hihi... :D

Jag kmr senare med en massa bilder som ajg ska lägga upp på bloggen vi syns senare herrå :D pözz pözz // matte :) hihi .....


Bli Veckans blogg!!!



Allt du behöver göra är att berätta


vrf just du ska bli det.


tävlingen av slutas på fredag .


Lycka till !!! :) Pözz Pözz...


Jag :)

Herrå <3

God morgon alla bloggis kompisar :D <3 Vad ska ni göra i dag da ? jag ska äta frukost och sen `` följa med mamma´´ till Centrum ... som om jag aldrig gör det da o.O jaja hoppas på att det blir fint väder i dag :D ska jag lägga in nya bilder på mig och sånt idag?? jaja ni väljer :D fast i fall ska jag at lite bilder ute med :D haha fast moste välja smink o.O kort på mig=smink x) haha jaja syns senare annars får morsan damp snart . PS ska göra en hajpning idag x) hihi

Presentation


Hej!
och välkommen till min blogg min blogg handla rom vad jag gör på fritiden och om just hästar, djuren är mitt liv :).Det är bara så :D hihi

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg igentligen? Rösta gärna :)
 Super bra ( 100%)
 Bra (75%)
 Sådär( 50%)
 Nja (20%)
 Dåligt (10%)
 Sämst ( 0%)
 Jag tycker att du ska göra om din blogg
 Jag tycker den rä fin som den är
 Du borde stänga ner bloggen den suger

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Över sättning!!!!

gästboken ( skriv ngt ? :) )


Ovido - Quiz & Flashcards