Horse :D

Alla inlägg den 19 juli 2011

Idag har jag varit i Mjölby och köpt en bil lr pappa har det haha...

Sen så har jag varit och träffat faster och min älskade kusse Madde :) Hon bara är allt för mig :D Tagit massa biler och filmat och lite sånt även sjungit en massa idag haha Lilla Veronica Maggio lr ska jag säga lilla o.O mena STORA HAHAHA xD.

Jaja ngt tråkigt hände på tåget idag,jag glömmde min favo tröja på tåget WÄÄÄÄ!!!! :(

men jag har ju mer kläder som tur är haha .. Men i morgon ska jag chatta med Madde,ta nya bilder,lägga upp musik och göra en hajpning till min blogg :D Jaja god natt Pözz Pözz älskar er mina små bloggisar




Här får ni lite musik till alla mina inlägg :D så har ni ngt att lyssna på alla fall :D


Den har jag målat :)

på väg hem från cemtrum

syrran

katten morrys

Nu ska jag visa den senaste och finaste ....

fjortiz for ever x)

herrå syns senare



Hej bloggen idag lägger jag upp nya bilder :) Här kmr dem :D

jag som bebis :D

detta är jag just nu :D

och detta är lilla fjortizen jag :D hihi...

Presentation


Hej!
och välkommen till min blogg min blogg handla rom vad jag gör på fritiden och om just hästar, djuren är mitt liv :).Det är bara så :D hihi

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg igentligen? Rösta gärna :)
 Super bra ( 100%)
 Bra (75%)
 Sådär( 50%)
 Nja (20%)
 Dåligt (10%)
 Sämst ( 0%)
 Jag tycker att du ska göra om din blogg
 Jag tycker den rä fin som den är
 Du borde stänga ner bloggen den suger

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Över sättning!!!!

gästboken ( skriv ngt ? :) )


Ovido - Quiz & Flashcards